Markah Proposal Kajian Tindakan

on May 6, 2010


Aku xpuas hati ngn markah proposal kajian tindakan aku...

dpt 0 markah kt perancangan analisis data...padahal aku buat da...
Mungkin salah kat tajuk die..tapi isi semua betul...adui..
Bengang jgk rs...lecturer ckp nak buat cmne..markah dah hantar...
aku dapat 58 markah..tambah lagi 2 markah dpt 'B'...nak kena target exam plak..
tapi exam pon dapat 100markah pn markah keseluruhan tetap 'B' jgk...
Aku pny proposal zero kesalahan tatabahasa...xde satu pon kesalahan tatabahasa...
yg dpt tinggi2 ade jgk kesalahan tatabahasa...
Bukan tak bersyukur tapi kecewa cket...aku sebenarnya beruntung laa banding dude n ina...
Pe2 pon time to struggling for action research paper...
oleh itu perkara pertama yg akan aku buat ialah..tdo dlu...;-)

2 comments:

Cekgu Bio-nik said...

relax la bro..da hikmah tu..slap gak x check betoi2..dia da wat klas pg tu ang x p pun..kl x leh adjust2 lg betoi x?markah dh tertulis nk wat guano..sbr2..meh kita tdo..jom..zzzzzzzzzz

Anonymous said...

sayang, sabar ye..=)

Post a Comment

Terima Kasih banyak2 sudi anta komen...huhu

Cerita Dalam Guni...